• املاک عبدی
  • املاک عبدی
  • املاک عبدی
مشکلات مسکن مهر و شهرک ها
مشکلات مسکن مهر و شهرک ها

 

از نظر کارشناسان متخصیص در امر مسکن و شهرسازی بعضی از مجتمع های مهر که در سرتاسر استان گیلان ساخته شده و درحال ساخت است مسائل ایمنی به درستی رعایت نشده و تجهیزات لازم در برابر حوادث طبیعی در این مکان ها تعریف نشده .

در همین راستا در یکی از شهرک های مسکن مهر خارج از استان گیلان به تازگی آتش سوزی صورت گرفته که به گفت آقای امیر نژاد رحیم بیش از 3 هزار جفت کفش که به صورت غیر استاندارد در این مکان نگهداری میشده در آتش سوخت فقط به دلیل نبود تجهیزات آتش نشانی !

نظر کارشناسان در مورد مجتمع ها و شهرک ها چیست ؟

همچنین لازم به ذکر است که بیش از 90% انبار های استان به صورت غیر استاندارد و در آپارتمان ها واقع شده که به دلیل نبود تجهیزات آتش نشانی با کوچک ترین حادثه امکان بروز مشکلاتی این چنینی وجود دارد.
 

به تازکی سازمان آتش نشانی اعلام کرده که بی توجهی مردم نسبت به مسائل ایمنی به معضل تبدیل شده و فرهنگ سازی به تنهای نمی تواند جوابگو باشد ، و باید دولت و مجلس از طریق ادارات مربوطه در بحث ایمنی مجتمع های مسکونی دقت و نظارت بیشتری لحاظ کنند.

در ادامه افزودن در بعضی از شهرک ها و مجتمع های مسکن مهر به دلیل کیفیت پایین مصالح ساختمانی و نبود نظارت درست در اجراء این مکانها فاقد هر گونه استاندارد انبارداری است و نباید از این مکانها به عنوان انبار استفاده کرد .

توصیه های ایمنی کارشناسان

به گفته وی : مردم باید در نظر داشته باشند که حتما از دپوی وسایل و انبارکردن محصولات غیر ایمن در مجتمع ها و شهرک ها جدا خود داری کنند ، و اگر مجبور به دپو و انبار کردن محصولات شدن توجه داشته باشند که تفکیک شده و در چند مرحله اقدام به این کار کنند..


تاریخ خبر : ۱۳۹۸/۰۳/۰۲

تبلیغات