• املاک عبدی
  • املاک عبدی
  • املاک عبدی
رونمایی رونق مسکن در آینده
رونمایی رونق مسکن در آینده

به گفته مدیرعامل بانک عامل بخش مسکن با بیان اینکه  رونق مسکن در آینده ، تدوین روش های متنوع تامین مالی را یکی از مهمترین شاخص های در آینده عنوان کرد.

 

به گفته مدیرعامل بانک عامل بخش مسکن با بیان اینکه  رونق مسکن در آینده ، تدوین روش های متنوع تامین مالی را یکی از مهمترین شاخص های در آینده عنوان کرد.

به گفته، ابوالقاسم رحیمی انارکی در مراسم افتتاح پروژه صندوق سرمایه گذاری زمین و ساختمان شمال غرب با اشاره به ظرفیت های صنعت ساخت وساز در شرایط فعلی اقتصادی گفت: تولیدمسکن به عنوان حوزه ای که می تواند به اقتصاد کشور کمک کند، شناخته شده است. از یک سال پیش به دلیل تحریم های آمریکا در شرایط ویژه اقتصادی خاص قرار گرفته ایم و این فشارها نشانه این است که وارد یک نبرد اقتصادی تمام عیار با آمریکا شده ایم.

وی افزود: بنابراین برای اینکه ما بتوانیم از این شرایط در کشور عبور کنیم باید از تمامی پتانسیل های داخلی که به تحریم ها وابسته نیست، استفاده کنیم.

مدیرعامل بانک مسکن با بیان اینکه باید اقداماتی برای جلوگیری از کاهش «رشد اقتصادی»، کوچک شدن اقتصاد و افزایش اشتغال زایی انجام دهیم، گفت: یکی از بخش هایی که واجد این شرایط است و کمترین تاثیر را می تواند از تحریم ها به خود ببیند حوزه مسکن و ساختمان است که تمام نهاده های آن در داخل موجود است و می تواند نیازهای داخلی را فراهم کند.

500 هزار واحد باقی مانده مسکن مهر تا پایان امسال تکمیل می شود

رحیمی انارکی افزود: با توجه به اینکه مسکن و ساختمان از اولویت های دولت و وزارت راه و شهرسازی است، در همین راستا احداث 400 هزار واحد برای سال های 98 و 99 برنامه ریزی شده است. ضمن اینکه 500 هزار واحد باقی مانده مسکن مهر تا پایان امسال تکمیل می شود تا پرونده مسکن مهر بسته شود.

به گفته وی، دولت در این زمینه برنامه های ویژه ای دارد به طوری که در مجموع طی دو سال آینده 900 هزار واحد مسکونی در کشور عرضه خواهد شد که می تواند ظرفیت قابل توجهی را برای رشد اقتصادی، رونق تولید و افزایش اشتغال فراهم کند.

وی یادآور شد: تدوین بسته رونق بخش مسکن از اواخر سال گذشته آغاز شده و مراحل نهایی خود را طی می کند؛ در تدوین این بسته سعی شده هم به بخش عرضه و هم به بخش تقاضا توجه شود.


تاریخ خبر : ۱۳۹۸/۰۲/۰۵

تبلیغات