• املاک عبدی
  • املاک عبدی
  • املاک عبدی
اجرای شدن طرح اقدام ملی
اجرای شدن طرح اقدام ملی

 

 

طرح اقدام ملی ، در واقع مشابه همان نسخه  قدیمی مسکن مهر است. کارشناسان مسکن در این زمینه گفته اند: که رئیس جمهور بعد از گذشت 6 سال تخریب پروژه مسکن مهر و متوقف کردن آن در سال های جاری، برنامه جدیدی را به هیئت دولت ابلاغ کرد که مشابه  طرح مسکن مهر است.

 

طرح جدید دولت برای خانه دار شدن چه کارایی دارد ؟

 

به گفته صاحب نظران : در پروژه جدید که مانند طرح مسکن مهر قدیم است رئیس جمهور آن را برای اقتصاد کشور مهم قلم داد کرده و برای به گردش در آوردن چرخ اقتصاد در کشور و بستن دست رانت مسکن و دلالان بازار املاک ابراز کرد برای عده خاص میتواند به عنوان محرک در کل اقتصادشان و بازار راکد مسکن اثرگذار باشد. به گفته مسئولین راه و شهر سازی بسته جدید رونق مسکن شامل ، کاهش 50% هزینه صدور مجوز و پروانه ساخت آپارتمان و خانه ویلایی ، دادن تسهیلات بانکی با سود صفر درصد و همچنین واگذاری زمین دولتی همچنین تخفیف 30% در خرید مصالح ساختمانی را تعهد و ابلاغ کرده.

در همین راستا وزیر کشور در نامه ای سرگشاده به مدیران راه و شهرسازی استان ها دستور داد که با همکاری بخش خصوصی حداکثر توان خود را با محوریت سازمان ملی مسکن و زمین درخصوص دادن زمین های دولتی به سازندگان برای احداث مجتمع مسکونی و انبوه سازان  در برنامه کار خود قرار دهند.

 

طرح اقدام ملی چیست ؟

 

طرح جدید اقدام ملی در حوزه مسکن سیاست گذاری شده ، به منظور تقویت و رونق در بازار عرضه و تقاضا ملک

در سایت املاک عبدی  بنا بر گذارشات به نقل از مدیران راه و شهرسازی : ساخت 4000 مسکن در مدت 2 سال تا سال 1399 شمسی در برنامه اقدام ملی قرار گرفته ، کاهش قیمت تمام شده مسکن مهم ترین بخش این پروژه است . به گفته مدیر راه و شهرسازی با توجه به واگذاری زمین دولتی به سازندگان مسکن در تلاش برای کاهش هزینه طرح اقدام ملی برای خانه دار شدن مستاجران هستیم . شش بسته تامین سرمایه و شش بسته تامین مالی که بانک مسکن تدوین کرده و همچنین با دستور مستقیم ریاست جمهوری به تمام سازمان ها و ادارات برای واگذاری زمین های دولتی به وزارت راه و شهرسازی مطرح شده و در طرح اقدام ملی است .

 


تاریخ خبر : ۱۳۹۸/۰۳/۱۱

تبلیغات