برای موفقیت در کسب و کار نیازه که سه المان متناسب با همدیگه رشد پیدا کنند
بازار مهمه...هرچقدر بازار عمیق تر و بزرگتر باشه مطمنا پتانسیل درآمدزایی بالاتره ولی توجه کنید که رقابت هم بالاتره
برای موفق شدن در بازار بزرگ ابتدا باید یک بازار کوچک رو انتخاب و روش متمرکز بشید
بعد از یکی دو سال که توی بازار کوچک تر اعتبار و وجهه پیدا کردید بازارتون رو بزرگتر کنید
المان بعد تیمه
تیم با ارزش ترین داراییتونه و اگه اعضای تیمتون از خودتون باهوش تر باشند که چه بهتر
اونها با ایده هاشون بهتون کمک می کنند که به جاهای بالاتری برسید
و آخرین المان محصول یا خدماته که بدون اون قاعدتا کسب و کاری ندارید ????
محصول شما مشکل یک گروه بخصوص رو حل می کنه
هرچقدر مشکلی که حل می کنید سخت تر باشه درآمدتون هم بیشتره
شما هم توی کسب و کارتون این سه المان رو متناسب رشد میدید؟
تاریخ خبر : ۱۴۰۰/۰۶/۲۱