• املاک عبدی
  • املاک عبدی
  • املاک عبدی
تاثیرقیمت اقلام ساختمانی بر مسکن
تاثیرقیمت اقلام ساختمانی بر مسکن

تاثیرقیمت اقلام ساختمانی بر مسکن

به گفت کانون انبوه سازان : اگر در قیمت اقلام ساختمانی ثبات ایجاد شود، با روشد قیمت مسکن روبرو نمی شویم.

همچنین اضافه نمودن : با ثبات در بازار اقلام ساختمانی ما شاهد کمترین افزایش قیمت در بازار مسکن خواهیم بود و این امر باعث افزایش ساخت و ساز در این حوزه خواهد شد.

در ضمن با اشاره به اینکه قیمت گذاری دلالان مسکن در برخی از سایت ها باعث نوسان قیمت و افزایش بی رویه در این حوزه شد ، اعلام نمود: که قدرت خرید مردم کم شده و نوسان خرید مسکن در بازار املاک باعث ضعیف شدن می شود.

در ادامه افزود: برخی افردا بدون اطلاع از قیمت واقعی با توجه به قیمت گذاری های نادرست سایت ها و دلالان مسکن شروع به خرید ملک میکنن که با خسارات جبران ناپذیری روبرو میشوند.

به گفته یکی از عضای کانون انبوه سازان مسکن حذف قیمت ملک و مسکن از سایت ها کاری درست بوده و به دلیل این که تقاضای عرضه و تقاضا باید به گونه ای باشد که نزدیک به نیاز خریدار و سازنده برای تولید مسکن باشد.

وی با اشاره به راه های مختلفی برای کنترل قیمت ملک وجود دارد، فرمودند: وقتی دچار بحران اقتصادی در جامعه میشویم کنترل قیمت ها سخت می شود و باید مدیریت دقیقه در بازار مسکن باید حاکم باشد تا شاهد ثبات قیمت مسکن باشیم.

در ادامه سخنان: به نظر میرسد افزایش قیمت مسکن در سایت ها به وسیله بعضی از افراد سودجویان و دلالان بازار مسکن روی داده باشد ، ولی ما با حذف قیمت از روی سایت ها با توجه به دسترسی نداشتن همه افراده جامعه به فضای مجازی و اینترنت شاهد کاهش چشم گیری در این زمینه نخواهیم بود.

ولی زمانی که قیمت ارز و دلار در بازار ثبات نداشته باشد شاهد افزایش قیمت ملزومات ساختمانی خواهیم شد که این امر به تنهای قادر خواهد بود که افزایش قیمت در بازار مسکن رخ دهد و در نتیجه با این افزایش بازار مسکن دوباره دچاره شک میشود .


تاریخ خبر : ۱۳۹۸/۰۲/۲۶

تبلیغات