• املاک عبدی
  • املاک عبدی
  • املاک عبدی
املاک و سرمایه گذاری
املاک و سرمایه گذاری

املاک و سرمایه گذاری

سرمایه گذاری درست در املاک می تواند در مدت زمان کوتاهی منجر به کسب سود کلانی بشود اما هر ملکی ارزش سرمایه گذاری ندارد سرمایه گذاری در املاک دارای نکات مهمی است که کسب سود بالای معاملاتی تنها با رعایت این نکات سرمایه گذاری در املاک امکان پذیر می باشد . 

4نشانه برای اینکه بدانسید یک ملک ارزش سرمایه گذاری دارد

برای رسیدن به سود کلان از طریق سرمایه گذاری در املاک راه های زیادی وجود دارد . در اینجا می خواهیم چند نشانه از املاکی که ارزش سرمایه گذاری دارند و برای شما سوددهی خواهند داشت را بیان کنیم باید بگوییم املاک بسیاری هستند  که می توانید برای سرمایه گذاری انتخاب کنید : آپارتمان ، زمین کلنگی ،مستغلات ، ویلا ، ساختمان اداری ،واحد تجاری و ... سرمایه گذاری در املاک باید سریعا برای شما پول سازی کند

بسیاری به اشتباه معیار معیار سرمایه گذاری در املاک و کسب سود آن را مشروط به طی گذشت مدت زمان طولانی میپندارند و در طول این مدت هزینه زیادی را صرف بازسازی ملک می کنند . این دقیقا همان اشتباهی است که باعث می شود سرمایه گذاری شما نتیجه ندهد  و یا دیر بازده باشد . اما یک سرمایه گذاری موفق در املاک موفق دارای یک شرط اساسی است ، 

دقیقا همان زمانی که ملک را می خرید باید به سود برسید 

به این معنی که درآمد شما باید هزینه های شما را پوشش دهد.

به دنبال املاکی برای سرمایه گذاری باشید که اجاره 10 ماهه آن ها بتواند تمام هزینه های شما را پوشش دهد .قانون معروف دیگر برای سرمایه گذاری در املاک قانون 2درصد است . طبق این قاعده اجاره ماهیانه شما باید حداقل 2 درصد ازکل قیمت خرید ملک می باشد. 

شناسایی زمان مناسب سرمایه گذاری در املاک

شاخص DOMخلاصه شده عبارت Day on marketاست . یعنی چه مدت است که یک ملک برای فروش گذاشته شده است در نتیجه اگر این شاخص  در یک منطقه سقوط کند . نشانه رشد بازار مسکن در آن ناحیه است آز آنجا که معمولا این مورد قبل از افزایش قیمت ها رخ می دهد نشانه آن است که شما هنوز می توانید یک معامله خوب و سود آور روی املاک و مستغلات آن منطقه داشته باشید .

مورد دیگری که باید بررسی کنید قراردادهای اجاره در یک منطقه است اگر دیدید صاحبان املاک و مستغلات مواردی مانند یک ماه اجاره رایگان و یا رهن هایی با مبلغ کمتررا به مستاجر ها پیشنهاد می دهند یعنی بازار ملک در آن ناحیهدچار رکود است . 

وجود فروشگاه مواد غذایی سرمایه گذاری در املاک آن منطقه را تضمین می کند

وجود فروشگاه ها و سوپرمارکت ها در محله ملک شما نشانه خوبی است . زیرا ماندگاری یک فروشگاه نشان از درآمد مناسب آن است .و این درآمد از افراد محله که مستاجر های آینده شما هستند تامین می شود. یعنی این منطقه مستاجرهای بالقوه ای دارد که درآمد مناسب و پایداری دارند . 

مناسب ترین گزینه های سرمایه گذاری املاک کوچک هستند

درزمانی که بازار املاک دررکورد بلندمدت فرو می رود بازار مسکن سود آور نیست ،لذا دراین شرایط بهترین نوع سرمایه گذاری خرید املاک کوچک می باشد زیرا به سرمایه اولیه کمتری کمتری نیاز دارد و درصورت رکورد بلند مدت این املاک راحت تر به نقدینگی تبدیل خواهند شد و یا راحت تر از املاک بزرگتر به اجاره خواهند رفت . 

سرمایه گذاری در املاک تجاری بهتر از مسکونی می باشد 

بی شک املاک تجاری باقیمت های بسیار بالاتری از املاک مسکونی خرید و فروش می شوند و متقاضیان این نوع از املاک همیشه دربازار به دنبال ملکی مناسب می گردند ، اگرسرمایه کافی دارید به جای خرید املاک مسکونی به املاک تجار ی بپردازید . چرا که بهترین گزینه در سرمایه گذاری املاک و مستغلات بر روی املاک تجاری می باشد .


تاریخ خبر : ۱۳۹۸/۰۸/۲۳

تبلیغات