• املاک عبدی
  • املاک عبدی
  • املاک عبدی
توضیح تغییر کاربری زمین در شمال
توضیح تغییر کاربری زمین در شمال

تغییر کاربری زمین در شمال "یکی از مهم ترین مسائلی است که هم برای مشتریان اهمیت دارد وهم مشاوران املاک و مستغلات را دچار چالشها ومحدودیت هایی می سازد.اگر قصد داشته باشید برای خرید زمین در شمال اقدام کنید یکی از مهم ترین واولین مورد در این حوزه این است گه هدف خود راازاین کار مشخص کنید.

مشخص بودن هدف شما از خرید زمین در حقیقت تعیین کننده کاربری آن خواهد بود: به طور مثال  شما قصد راه اندازی پروژ ه های صنعتی را دارید بنابر این میتوانید زمین هایی را خریداری کنید که کاربری زمین کشاورزی و مسکونی برای آن تعریف شده است.

چرا نوع کاربری در خرید زمین در شمال امنیت دارد؟

اگرتصمیم خود را برای خرید زمین در شمال گرفته اید شاید این سوال برای شما مطرح شده باشد که چرا تعیین نوع کاربری زمین تا این اندازه اهمیت دارد؟

لازم است خاطر نشان کنیم که کاربری زمین قبل از اینکه به یک مشتری فروخته شود مشخص شده است:به طور مثال زمین هایی که به اراضی جنگل ها یا کشت و کار محصول منتهی می شوند قطعاکاربری کشاورزی دارند. اجرای پروژه های ساخت وسازسا احداث کارخانه هادراین زمین ممنوع است.

ممکن است زمین هادرموقعیت هایی قرار داشته باشند که اصلا شرایط کشت و کارمحصول در آن ها مساعد نیست بهترین راهکار برای اینکه بدانید نوع کاربری زمین چگونه است بهتر است

گزینه های خریدزمین در شمال رابررسی کرده واستعلام های مورد نیازرااز شهرداری و سازمان های مربوطه انجام دهید.

چرا نوع کاربری در خرید زمین در شمال امنیت دارد؟

لازم است خاطرنشان کنیم که کاربری زمین قبل از اینکه به یک مشتری فروخته شود مشخص شده است:به طور مثال زمین های که به اراضی جنگل ها یا کشت و کار محصول منتهی میشوند قطعا کاربری کشاورزی دارند.اجرای پروژه های ساخت و ساز یا احداث کارخانه ها در این زمین ممنوع است.

ممکن است زمین هادرموقعیت هایی قرار داشته باشند که اصلاشرایط کشت و کار محصول درآن ها مساعد نیست بنابر این اگر هدف شما ازخرید زمین درشمال این نوع زمین بااین کاربری تعریف شده مناسب شما نیست.

 


تاریخ خبر : ۱۳۹۹/۰۱/۲۴

تبلیغات