• املاک عبدی
  • املاک عبدی
  • املاک عبدی
زمین بهتر است یا آپارتمان
زمین بهتر است یا آپارتمان

بازار مسکن یکی از محبوب ترین بازار ها در ایران میباشد

سرمایه گذاری در بخش مسکن نیاز به سرمایه اولیه بالایی دارد که همین امر نیاز به آوزش و آگاهی از بازار روز در این زمینه و همچنین راهنمایی گرفتن از مشاوران مربوطه را بالا میبرد

بازار مسکن شامل (خرید و فروش و رهن و اجاره و پیش فروش مسکونی و پیش فروش تجاری و اداری )میباشد.در این موارد بیش از همه شاهد خرید و فروش زمین و آپارتمان هستیم.

و حالا خرید زمین بهتر است یا آپارتمان؟

برسی این موضوع نیاز به در نظر گرفتن جوانب مختلف دارد که از جمله آن میتوان به شرایط مالی فرد مشخص یا به موقعیت مکانی یا نوع خانه یا زمین اشاره کرد.

خریدار یا سرمایه گذار اگر که قصد سکونت و یا داشتن یک سرپناه را دارد بهتر است از گزینه ی آپارتمان استفاده کند اما اگر تنها قصد سرمایه گذاری را داشته باشند باید گزینه ی زمین را انتخاب کند البته باید موارد و جوانب خود را در نظر بگیرد.

در سال های گذشته شاهد رشد قیمت زمین و آپارتمان بوده ایم اما رشد زمین در مقایسه با خانه از شرایط بهتری برخوردار بوده و رشد بیشتری را تجربه کرده است در همین حال باید در خرید آپارتمان به عمر خانه و از بین رفتن ارزش مال توجه داشت.

اما در مجموع میتوان سرمایه گذاری بر روی زمین را برای طولانی مدت مناسب دانست چرا که همیشه شاهد این افزایش قیمت ها خواهیم بود .


تاریخ خبر : ۱۳۹۹/۰۶/۱۳

تبلیغات