این سه قطعه پازل به اندازه همدیگه مهم اند
محصول یا خدمات شما عملا موتور فروش شماست و ارزشیه که برای مشتری ایجاد می کنید
بازار افرادی هستند که به محصول یا خدمات شما نیاز دارند و مشکلشون با خرید این محصول حل میشه
یا کسانی هستند که با توضیحات شما می فهمند که این مشکل رو دارند و نیاز به راه حل دارند
بازاریابی اما قطعه ایه که اکثر ماها رها کردیم ... اکثریت بازار نه شما رو میشناسند نه تابحال شما رو دیدند و نه به شما اعتماد دارند
این وظیفه شماست که ابتدا با تولید محتوای با ارزش باهاشون ارتباط دوستانه برقرار کنید
بهشون کمک کنید که هم مشکلشون رو بهتر بشناسند و هم شما رو بهتر بشناسند
و در انتها مهمترین گام اینه که شما رو به عنوان کسی که دنبال حل مشکله بهش اعتماد کنند
بازاریابی و ارتباط با بازار مرحله ایه که به هیچ وجه قابل حذف نیست و تا ابد با کسب و کارها خواهد موند
پس روش بازاریابی صحیح برای معرفی محصولت رو به بازار پیدا کن
انقدر هم بخر بخر نکن و یکم مشتری های هدفت رو بدون چشم داشت کمک کن
خودشون به راحتی ازت خرید می کنند
تاریخ خبر : ۱۴۰۰/۰۵/۲۷