• املاک عبدی
  • املاک عبدی
  • املاک عبدی
برخورد بامشتری
برخورد بامشتری

توی بحث فروش مشتری ها متفاوتند

یک سری دقیقا می دونن چی می خوان و دنبال خریدشن و به راحتی بابتش هزینه می کنند

یک سری مشتری بدقلفن و به شکل های مختلف وقتت رو میگیرند 

همه ما دوست داریم که با مشتری هایی کار کنیم که هم راحت هزینه می کنند و هم مشتری وفادارن و عاشق برندمونن

چجوری مشتری های بدقلق رو دور کنیم؟

ترفند اول سادست

کیفیت محصولتون رو بالا ببرید
پشتیبانی یا خدمات پس از فروش بزارید
ارزش محصولتون رو افزایش بدید 
سریع ترش کنید
بهترش کنید
خلاصه پُر ملاتش کنید ؛)

و در عوض

قیمتشو ببرید بالا

به همین راحتی از شر نود درصد مشتری های بدقلق خلاص میشید

مشتری های بدقلق بعضا فقط دنبال خرید ارزان قیمت یک محصولند و اصلا برند بودن یا کیفیت براشون مهم نیست هرچند بدشون نمیاد با پول کمتر کیفیت بیشتر نصیبشون بشه :D

هر کاری کنید ده درصد مشتری بدقلق باز هم توی کسب و کارتون سر و کلش پیدا میشه

سعی کنید زیاد باهاشون بحث نکنید و خوشحالم بشید اگه خرید نکنن و حتی اگه می تونید بفرستید سمت رقیبتون چون  نه تنها حین خرید وقتتون رو می گیرند که بعدش هم دردسرند

ترفند دوم در کنار افزایش قیمت اینه که مدام پول رو توی کسب و کارتون بچرخونید و کیفیت محصول رو افزایش بدید

فضا رو بزرگتر کنید
محصول رو با کیفیت تر کنید
بهش امکانات بیشتر اضافه کنید

مشتری های وفادار نه تنها عاشقتون میشن که کسب و کارتون رو به مشتری های خوش قلقی مثل خودشون معرفی می کنن


تاریخ خبر : ۱۴۰۰/۰۵/۳۱

تبلیغات