• املاک عبدی
  • املاک عبدی
  • املاک عبدی
مسافرت ارزان به این کشور ها
مسافرت ارزان به این کشور ها

بسم الله الرمن الرحیم

چند کشور زیبا برای مسافرت رفتن

افراد زیادی تمایل دارند به کشور های مختلف مهاجرت/مسافرت روند ولی به دلیل هزینه بر بودن این مسافرت ها به دنبالش نمیروند، اما کشور ها و شهر هایی وجود دارند که با هزینه کم به آن ها سفر کرد .

 در ادامه لیستی از 10 کشور که از نظر اقتصادی جزو کشور های ارزان هستند را به شما معرفی میکنیم.

بولیوی

این کشور دارای جاذبه های گردشگری بی شماری است . این کشور ارزان قیمت به شما امکان میدهد تا با هزینه ی بسیار کم بتوانید به آن سفر کنید . شما میتوانید با کمتر از 20 دلار در روز جای مناسبی برای سکونت بیابید غذل بخورید و از حمل و تقل عمومی استفاده کنید.

 

تایلند

تایلند در سال های اخیر سعی کرده تا گردشگری این کشور را احیا کند به همین دلیل بسیاری از شرکن های گردشگری شرایطی عالی برای سفر به تایلند پیشنهاد میدهد.

 طرفدار های پرو پا قرص اقامتگاه های ارزان ،بسیار زیاد هستند ، اما اگر شما به این اقامتگاه ها علاقه ای ندارید ، میتوانید با 30 دلار ذر روز اتاقی اختصاصی با سرویس بهداشتی و حمام داشته باشید .اگر با اقامت در اتاق های مشترک و تخت های دو طبقه مشکلی ندارید میتوانید با هزینه ی کم پول یکی از این اتاق ها را داشته باشید .

یونان

اوضاع اقتصادی یونان روی قیمت ها نیز تاثیر گذاشته ،به طوری که در این کشور هزینه ها بسیار پایین است همچنین گردشگر میتواند پول مورد نیاز خود را به اقتصاد این کشور تزریق کند . این کشور بسیار زیبا  سواحل و معماری ها ی بی نظیری از نظر گردشگران دارد.این کشور یکی از بهترین مقاصد گردشگری در اروپا است.

اسپانیا

اسپانیا نیز همانند یونان از مشکلات اقتصادی رنج میبرد و در آمد ناشی از گردشگری میتواند کمکی خوب به اقتصاد این کشور باشد . این کشور جاذبه های بی شماری دارد از جمله غذا های بی نظیر ،تاریخی غنی که در معماری ساختمان ها و موزه ها به نمایش گذاشته شده و منظره های زیبا مانند رشته کوه های پیکوس د اروپا

کاستاریکا

هزینه ی سفر هوایی به این کشور بسیار ارزان است ، قیمت ها نیز در این کشور بسیار مناسب است .افت ارزش کولن کاستاریکا در مقابل دلار آمریکا نیز به این موضوع کمک میکند.در کنار ارزانی این کشور زیبا ،جاذبه های گردشگری بیشماری دارد.

ویتنام

شما میتوانید با کمتر از 20 دلار به ویتنام سفر کنید و شاید در هزینه ی این مقدار پول در روز نیز به مشکل بخورید .

دلار ویتنام یا دونگ در مقابل دلار آمریکا ارزش 1به 21190 دارد .با وجود افزایش گردشگران ورودی به این کشور در سال های اخیر ،ویتنام همچنان کشوری ارزان محسوب میشود و این موضوع به این زودی ها تغییر نخواهد کرد .

 

رومانی

شرق اروپا منطقه ای ارزان محسوب میشود ، شما میتوانید با کمتر از 10 دلار یک اقامتگاه ارزان اجاره کنید و با خرج مقدار کمی پول غذا و نوشیدنی بخرید. در سال های اخیر قیمت ها در رومانی اندکی افزایش یافته است اما با این وجود همچنان میتوان تور های ارزان و حتی غذا های ارزان قیمت در این کشور پیدا کرد .

نپال

نپال کشوری گرمسیری است با غذا هایی لذیذ و تاریخی غنی که این ویژگی ها آن را به بهشت طبیعت گردان ها و گردشگران تبدیل کرده است .این سفر بهترین راه برای فرار از کار ها و تلاش های خسته کننده ی روزمره است.سفر به این کشور هزینه ای بیشتر از 20تا25 دلار در روز برای شما نخواهد داشت.

پرتغال

در کنار ارزانی این کشور زیبایی بی نظیرش نیز بازدید کننده های فراوانی را به خود جذب میکند پرتغال بیشتر محبوبیت خود را مدیون سواحل زیبا و صخره های بی نظیر و شهر های تاریخی اش است که سرشار از فرهنگ و هنر است .در پرتغال میتوانید با پرداخت هزینه ی بسیار کمی یک اتاق شیک و تمیز  در حد هتل های 5 ستاره را برای اقامتتان اجاره کنید .اما اگر شرایط خوب محل اقامت شما را برای سفر به این کشور قانع نمیکند ،باید  اضافه کنم که شما از هم نشینی با مردم بسیار خونگرم این کشور و خوردن غذاهای با کیفیت و لذیذی که در هیچجا نمونه ای از آن را نمیبینید بهره خواهید برد.

 

آرژانتین

اگر میخواهید استراحت کنید یا خوش بگذرانید ،هردو را میتوانید در این کشور داشته باشید .شهر های پر جنب و جوش بوینس آیرس معروف است ، همچنین میتوانید به آبشار های ایگوآزا نیز بروید و پیاده روی آرامی داشته باشید.شما میتوانید با هزینه ی بسیار کم از زیبایی های این کشور لذت ببرید.

فیجی

شاید خریداری از یک بطری از آب های درخشان و خوش طعم این کشور خیلی گران تر از سفر به آن باشد. اقامت در هتل های لوکس در این جزیره 1000دلار برای یک شب هزینه خواهد داشت اما لزومی به اقامت در هتل های خیلی لوکس این جزیره نیست .در این جزیره مهمان خانه هایی نیز وجود دارد که در قشنگ ترین مکان ها واقع شده است در این کره ی خاکی امکان غواصی و لذب بردن از غذا های دریایی و منظره و دید ساحلی عالی برای شما فراهم میشود در صورتی که برای تمامی این ها فقط 25 دلار هزینه دارد .

کامبوج

این روز ها بسیاری از کشور های جنوب غربی آسیا کشور های مقرون به صرفه ای برای مسافرت هستند ،اما کامبوج در تمامی منطقه جایگاه خاصی دارد .به طور مثال شما میتوانید یک اتاق خصوصی را با سیستم تهویه ی هوا تنها با پرداخت 20 دلار برای یکشب اجاره کنید . اکثر وعده های غذاییتان در این کشور حدود 2 تا 7 دلار هزینه خواهد داشت علاوه بر تمامی این مزایا کامبوج مردم بسیار خونگرم و مهربانی نسز دارد .

هند

کاهش ارزش پول هندوستان در در مقابل دلار آمریکا به مردم بسیاری از کشور ها خصوصا مردم آمریکا این امکان را میدهد که راحت تر در این کشور هزینه کنند .به عنوان مثال برای یک شب اقامت در یک هتل 5 ستاره به همراه امکانات عالی  و غذا های لذیذ باید 50 دلار یا حتی کمتر هزینه کرد . در این صورت نیز میتوانید  بودجه ی بیشتری را برای گردش و تفریح  و بازدید از مکان های زیبای هند نظیر تاج محل ، خیابان های دهلی نو و سواحل گوآ صرف کنید.

مجارستان

 بی شک بوداپست پایتخت مجارستان یکی از شهر هایی است که هر انسانی باید در طول زندگی اش به آن سری بزند و از چشمه ها ی آب گرم  و شیرینی ها بسیار معروف اش لذت ببرید .

اگر به دنبال یک تعطیلات به یاد ماندنی هستید ،به حومه ی این شهر بروید ، غاز بزرگ ترین دریاچه ی اروپای مرکزی ،دریاچه ی بالاتون دیدن کنید ، در میان تپه های شمالی پیاده روی کنید و از دیدن مناطق بکر این کشور کمال استفاده را ببرید.

 

 

 

 


تاریخ خبر : ۱۳۹۸/۰۴/۱۰

تبلیغات